- Για αλλαγές είναι απαραίτητη η τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπεύθυνο των παραγγελιών, όπου συμφωνείται η αποστολή του προϊόντος με συνεργαζόμενη courier στην διεύθυνση του κεντρικού μας καταστήματος ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ 21, 41447, ΛΑΡΙΣΑ, συνοδευόμενο πάντα από το παραστατικό πώλησης και σε διάστημα το πολύ έως και 15 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση του παραστατικού αγοράς. Ρητά απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος, είναι η μη μεταχείριση ή τοποθέτηση, του συνοδευόμενο από την συσκευασία του.
- Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέφεται, τότε ο πελάτης οφείλει να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής για την εξόφληση της διαφοράς του ποσού. Εάν ωστόσο το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη αξία από το επιστρεφόμενο, τότε η εταιρεία πιστώνει στον αγοραστή τη διαφορά στην καρτέλα του για επόμενη συναλλαγή.
- Σημειώνεται δε, ότι τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη μέσω εμάς και η εταιρεία μας, σας κάνει δωρεάν την μεταφορά προς εσάς στην πρώτη αλλαγή.
- Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας, κατόπιν επικοινωνίας και μετά την αποδοχή μας από αίτημα του παραλήπτη, το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τον πελάτη. Εξυπακούεται ότι σε τυχόν λάθος αποστολές όπου υπεύθυνη είναι η εταιρεία Χονδροδήμος Θ. Αθανάσιος, τα μεταφορικά όλα επιβαρύνουν την εταιρεία και όχι τον πελάτη.
- Χρηματικό ποσό επιστρέφετε, μόνο σε περίπτωση αδυναμίας αντικατάστασης προϊόντος βάση της υπάρχουσας διαθεσιμότητας στο site μας.
- Η εταιρεία μας λαμβάνοντας υπόψιν τους κανονισμούς και τις απαραίτητες προϋποθέσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω, είναι σε θέση, μετά από επικοινωνία του πελάτη (τηλεφωνική ή email), να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες επιστροφής χρημάτων, ακύρωσης της παραγγελίας και κατ’ επέκταση της συναλλαγής. Η επιστροφή των χρημάτων μετά από συμφωνία, γίνεται εντός 2 ημερών, ηλεκτρονικά μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του ιδίου, επιστροφή σε πιστωτική κάρτα.
- Είδη ένδυσης και υπόδησης δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση μετά την χρήση τους. Το είδος προκειμένου να γίνει αντικατάσταση, θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και με την συσκευασία.
- Ηλεκτρικά – Μηχανικά είδη (πχ. ρεύματα, ηλεκτρονικές, μπαταρίες, συναγερμοί, μοτέρ, καρμπυρατέρ) δεν έχουν καμία εγγύηση και δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση, καθώς είναι αδύνατος ο έλεγχος τυχόν φθοράς από υπαιτιότητα του πελάτη. Εάν γίνει προβλεπόμενος έλεγχος από εξουσιοδοτημένο συνεργείο και τηρούνται τα προβλεπόμενα, βάση του βιβλίου συντήρησης του κατασκευαστή, τότε σε αυτή, και μόνο σε αυτή, την περίπτωση έχετε δικαίωμα αλλαγής ή ακύρωσης με την απόδειξη αγοράς.
- Ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος, σε καμία περίπτωση, να παραλάβει συσκευασία, η οποία είναι αλλοιωμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση αποδοχής του δέματος, η εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση σε περίπτωση απώλειας, αφού τα εμπορεύματα με οποιαδήποτε μεταφορική, ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του πελάτη και μόνο.
- Η εταιρεία μας είναι υποχρεωμένη να τηρεί την εγγύηση που δίνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία στα επώνυμα είδη και να προβαίνει σε αλλαγή τυχόν ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή το προϊόν αντικαθίσταται χωρίς καμία επιβάρυνση από την πλευρά του πελάτη. Απαραίτητη προϋπόθεση η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς.
- Τα επώνυμα προϊόντα ανά κατηγορία ποικίλουν στο διάστημα προβλεπόμενης εγγύησης, η οποία ισχύει μόνο με το παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο), τα είδη προσφοράς εξαιρούνται.
- Για οποιαδήποτε παράλογη απαίτηση μεταξύ του καταναλωτή (μόνο εφόσον διαθέτετε το παραστατικό αγοράς) και της εταιρείας μας, είναι αρμόδια τα δικαστήρια στη Λάρισα και καμία επεξήγηση πριν από την αγορά των υποψηφίων πελατών δεν γίνεται δεκτή προς έλεγχο.
- Για την επιστροφή χρημάτων υπάρχει δυνατότητα, κατόπιν εγκρίσεως του υπεύθυνου των παραγγελιών και παράλληλα η δυνατότητα αρνήσεως σε αιτήματα που δεν αρμόζουν στα νόμιμα εμπορικά δικαιώματα της εταιρείας μας.